Monday, January 2, 2017

2017

 Здравейте, хора, които все още четат блога ми, макар че публикувам веднъж на пет години. Оценявам ви. Причината ми да реша отново да пиша е, че просто не исках да развалям традицията всяка година да си поставям цели във формата на блог пост, за който евентуално ще забравя и ще се сетя чак на края на съответната година, когато ще го погледна и ще осъзная, че без да искам съм изпълнила всичко, което съм искала. Разбира се, вярвам, че човек не би трябвало да чака началото на нова година, за да изпълни най-накрая това, което желае, но може би за някои това играе ролята на мотиватор, so you do you. А аз? Аз го правя, само защото е забавно всичко това за "new year, new me", а и съм банален човек, който не успя да измисли друг пост...
 
 Нека, както направих миналата година, първо да започнем с целите за 2016 и колко от тях съм изпълнила несъзнателно. И за разлика от миналата година, всичко, което съм изпълнила ще е зачеркнато, и всичко, което не съм - подчертано.

1. Най-накрая да си поръчам highlighter и четки за грим, за да мога да се гримирам още по-яко.
2. Да свикна с факта, че с някои хора не си пасвам и никога няма да си пасна.
3. И пак - да не се притеснявам толкова много за бъдещето.
4. Да чета повече.
2017 Аз: Оппа. 
5. Да се науча да не си хабя нервите по хора, които не са важни за мен.
6. Да успея да събера пари за нов лаптоп.
2017 Аз: Почти.
7. Да прочета, или поне да се опитам, повече големи книги.
2017 Аз: Дори не се опитах...
8. До юли най-късно да прочета "Граф Монте Кристо", "Властелинът на пръстените", "Миниатюристът", "Тайната история", "Щиглецът", "Страхът на мъдреца", "Светлината, която не виждаме", "Вихър от мечове", "Пир за врани", "Танц с дракони". Отсега да ви кажа, усещам провала, но поне ще се опитам.
2017 Аз: Правилно съм усетила. 
9. Да говоря повече за social issues в интернет. 
10. Pet more dogs.
11. Да се грижа по-добре за кожата си и най-накрая да спра да си докосвам лицето толкова много. 
12. Повече селфита, разбира се.
2017 Аз: Че и по-хубави !!
13. Да правя повече Document Your Life клипчета, дори и да нямам с какво да ги обработя засега. 
2017 Аз: Ами, пак оппа. 
14. Да не позволявам, на каквото и да е, да си играе с увереността ми, защото съм я градяла за 4 години и заслужавам да съм на мястото, на което съм в момента. 
15. Да казвам на хората, които обичам, че ги обичам.
16. И най-важно: да не обмислям абсолютно всичко толкова много и просто да се наслаждавам на 2016. 

 Макар и 2016 да не беше най-приятната и лека година за света ни, за мен самата беше най-хубавата ми досега и се надявам в края на 2017 да мога да кажа същото и за нея. И сега към причината, поради която пиша този пост: 

1. Тази година вече наистина трябва да прочетеш повече книги. Стягай се. 
2. Надявам се да си вземеш книжка. 
3. Болезнено и уморително за казване, и сигурно още по-уморително за вършене, но трябва най-скоро да започнеш здрава подготовка за матури и кандидат-студентски изпити. Дано скоро успееш да поръчаш книгите, които ще ти трябват. И пак, стягай се. 
4. Може би всъщност се постарай да научиш поне малко испански, защото ти харесва, но просто те мързи. Мързел такъв. Размърдай си мозъка. 
5. Pet and feed stray animals. 
6. Кажи чао на procrastination веднага като пристигнат книгите, които ти трябват и се захващай с ученето. 
7. Намирай време за готвене, it's fun.
8. Може би се опитай да пишеш отново? It, too, is fun. 
9. И най-важно: бес стрес, бес притеснения, направи 2017 прекрасна и се наслаждавай. 

 Както най-вероятно сте забелязали, целите ми не са чак толкова много, защото съм много доволна от това, което е животът ми в момента, и може би се нуждая само от 1-2 корекции (особено в сферата на редовното и често учене). 

 Още нещо: да не звучи сякаш обещавам, защото това, което ще кажа, може и да не мога да го сбъдна, защото както знаете, стана традиция рядко да пиша в блога, но имам идейки за още 1-2 поста, които може и да успея да напиша скоро, и нямам търпение!!

2 comments:

  1. Зинети се завърна! йей <3 Пожелавам ти да изпълниш поставените си цели и не се предавай въпреки всичко! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря, Мари!! <3

      Delete