Sunday, February 21, 2016

small things that make me happy

1. Кактуси.

2. Залези.

3. Тази очна линия. 

4. Turtlenecks. 

5. Тази шапка.

6. Следобедната светлина. 


7. Синята светлина в стаята ми. 

8. Early foggy mornings.

9. Golden Rose Velvet Matte #14.

10. Avocados. 

11. Art.

12. Vic's memes. 


13. Светлината през прозорци, отразена върху стена. 



14. Стените ми, които са облепени със снимки. 

15. Грим. 

16. Да приготвям специални подаръци за други. 


17. Жълтото ми палто. 

18. Кремавото ми палто. 

19. Това сиво горнище. 

20. Свещи и чай. 

21. Когато кралица Елена прати селфита. 

22. Селфита. 

23. Кучета. 

24. Рафтовете ми. 



25. Малкото подскачане на Синем, докато върви. 
26. Усмивката на мама. 
27. Моментите, в които баща ми разказва за детството ми. 
28. Когато Едуина ме целуне по челото. 
29. Жълтият шал на Синем (не само защото е подарък от мен).

30. Усмивките на Миш и Вик. 


31. Колко голям нърд е Ева като стане дума за испанския. 
32. Колко големи нърдс като цяло са Лияна и Айви. 
33. Всеки път като Жени закъснее с пращането на съобщението си. 
34. Косата на Вик. 
35. "Ring Ding Dong" на Shinee (judge me).

No comments:

Post a Comment