Friday, January 1, 2016

2016

 Миналата година направих пост с цели за годината 2015, за които, разбира се, забравих на следващия ден, но повечето съм ги изпълнила несъзнателно през годината. Ето ги и тях, директно копирани от поста от 1 януари, когато все още пишех всичко с малки букви: 

1) знам, че докато завърша девети клас ще съм адски стресирана, но пък искам поне малко да се опитам да се отърва от този стрес. не обещавам, че ще си лягам рано и такива неща, но от опит не боли. 
2) да довърша поне половината поредици/трилогии, които съм започнала и да не си купувам повече поредици, докато прочета поне 5 от тези на рафтовете си.
3) да прочета повече самостоятелни книги. 
4) да не се мъча да прочета някоя книга до края, само защото съм дала пари за нея, ако не ми харесва. 
5) по принцип съм си щастливо човече през цялото време, но искам да увелича това щастие още повече през тази година. 

6) да се притеснявам по-малко за бъдещето си и (ще прозвучи много изтъркано и клиширано, но майната му) да живея в момента. 
7) да пътувам повече.
8) да снимам повече. 
9) да събера смелостта да заговарям хора по улицата, които са ме впечатлили и да поискам тяхна снимка или просто да им кажа колко добре изглеждат. 
10) най-накрая да си направя сини или лилави кичури.
11) ако мога, да събера смеллоста да се подстрижа късо. сигурно няма да се случи, но може и да стане. idk, страх ме е.
12) да прочета повече манга. щот мангата е готино нещо. 
13) да пиша повече. няма значение какво. кратки истории, дълги истории, поезия, или просто да пиша за това как се чувствам. 
14) да прекарам повече време с приятелите си и със семейството си.
15) но също така да прекарам време и със себе си, защото alone time is important. 

 Всичко, което съм изпълнила със сигурност е подчертано, а всичко, което не съм - зачертано. За тази година ще напиша 16 цели, за които сигурно пак ще забравя, но някои от тях всъщност мисля скоро да изпълня, така че не е много невъзможно. Повечето също така няма да са много амбициозни и големи цели, защото открих, че не съм човек, който обича да планира твърде много. 
1. Най-накрая да си поръчам highlighter и четки за грим, за да мога да се гримирам още по-яко. 
2. Да свикна с факта, че с някои хора не си пасвам и никога няма да си пасна. 
3. И пак - да не се притеснявам толкова много за бъдещето. 
4. Да чета повече.
5. Да се науча да не си хабя нервите по хора, които не са важни за мен. 
6. Да успея да събера пари за нов лаптоп. 
7. Да прочета, или поне да се опитам, повече големи книги. 
8. До юли най-късно да прочета "Граф Монте Кристо", "Властелинът на пръстените", "Миниатюристът", "Тайната история", "Щиглецът", "Страхът на мъдреца", "Светлината, която не виждаме", "Вихър от мечове", "Пир за врани", "Танц с дракони". Отсега да ви кажа, усещам провала, но поне ще се опитам. 
9. Да говоря повече за social issues в интернет. 
10. 

11. Да се грижа по-добре за кожата си и най-накрая да спра да си докосвам лицето толкова много. 
12. Повече селфита, разбира се. 
13. Да правя повече Document Your Life клипчета, дори и да нямам с какво да ги обработя засега. 
14. Да не позволявам, на каквото и да е, да си играе с увереността ми, защото съм я градяла за 4 години и заслужавам да съм на мястото, на което съм в момента. 
15. Да казвам на хората, които обичам, че ги обичам. 
16. И най-важно: да не обмислям абсолютно всичко толкова много и просто да се наслаждавам на 2016. 

 Честита нова година на всички. (^-^)

No comments:

Post a Comment