Wednesday, September 23, 2015

#ИнстаЛято

 Вчера беше официалният край на лятото и началото на есента, така че реших, че е време да пусна пост, в който разказвам за своето лято чрез снимки от Instagram.

Лятото ми започна с една екскурзия с класа по българското Черноморие. 


След екскурзията дойде време за рождения ми ден, който беше един от най-хубавите ми рождени дни досега. 

Започнах да снимам себе си доста повече през лятото и се научих да обичам всяка част от себе си.


Както казах, научих се да обичам всяка част от себе си и да не се срамувам от тялото си. 


Научих Синем как да кара колело за 2 дни, което трябва да бъде записано някъде, защото показах ужасно много търпение, на което не мислех, че съм способна. 

Лятото ми беше изпълнено с "драматични" снимки. 

И много цветя.

Препрочетох една от най-любимите ми книги и отбелязвах и писах в нея. 


Колекцията ми от книги порасна драстично.



Доста време прекарах във вършене на две от любимите си неща на този свят: четене и гледане на залеза. 




Открих, че не е било толков трудно да караш скейтборд и след това се строполих на земята и вече имам белези по десния крак, които не мисля, че някога ще се махнат. Поне винаги ще помня как Александра се паникьоса повече от мен и се опитваше да успокои себе си, докато успокояваше мен. ;д




Едуина спа една вечер у нас и на сутринта сготвихме американски палачинки. Учудващо, аз не подпалих и не убих нищо, докато готвих.


Най-накрая успях да си подобря връзката с Джени, тъй като мама започна да работи и тя стоеше доста време насаме с мен. 

На море стояхме само 2 дни, обаче това беше най-хубавото ми прекарване на море досега. 


"Ходихме" да събираме шишарки и през цялото време аз снимах околността и четох. Събрах точно половин торба шишарки....


Както казах, "драматични" снимки. 

Преоткрих любовта си към грима. Никой да не обръща внимание на факта, че очната линия на дясното око е по-различна от на лявото, моля. 





 Като цяло, научих доста неща през това лято, открих кои хора искам да са част от живота ми и кои - не, научих се да обичам себе си такава, каквото съм и да съм по-мила към други. Лято 2015 беше едно пълноценно лято, изпълнено с много емоции и преживявания. 

No comments:

Post a Comment