Friday, August 14, 2015

Summer Lovin' Book Tag

 Тъй като в момента оцелявам на три часа сън и искам да пусна нещо на блога, за да не остане твърде пуст, реших да направя Summer Lovin' Book Tag. Мислех днес да напиша ревю/дискусия на "Кралицата на Тиърлинг", но се отказах, тъй като в момента даже не мога да говоря без да правя паузи, които продължават цяла минута, и без да заеквам на всяка дума, така че не съм способна дори на грам разсъждаване. Благодаря на Лияна, че пита кой от чата иска да бъде тагнат, и че ме тагна. 

Преди да съм започнала бих искала да ви помоля да ми харесате снимката в конкурса на Хеликон. Просто кликнете на това изречение. 


1. Начало на лятото: Изберете книга с грабващо вниманието първо изречение. 
 "Тайната история" на Дона Тарт: "Снегът в планините се топеше, а Бъни беше мъртъв от няколко седмици, преди да започнем да осъзнаваме сериозността на положението."

2. Твърде горещо за навън: Изберете книга за един ден у дома. 
 "Жътварят" на Тери Пратчет, която е прекрасна книга, с която да си мързелуваш вкъщи и да се забавляваш, защото Пратчет има прекрасно чувство за хумор. И книгата се превърна в една от любимите ми. 

3. Лятно пътешествие: Изберете книга за из път. 
 Или "Аз бях тук" на Гейл Форман, или "Всички наши места" на Дженифър Нивън. И в двете има сравнително много пътуване, макар че "Аз бях тук" не ми е от най-любимите книги. 

4. Студен чай: Изберете книга със студена среда. 
 "The Ocean at the End of the Lane" на Нийл Геймън. Макар и в книгата да се разказва за малко момче, което живее в провинцията, някои части от нея успяха да ме накарат да настръхна и да започна да се чудя дали решението ми да започна книгата вечер беше добра идея. 

5. Неприятно слънчево изгаряне: Изберете книга, която никак не сте харесали, прочетена през тази година. 
 "Кралицата на Тиърлинг" на Ерика Йохансен. Всички, които са били в общия чат по време на четенето ми на тази книга знаят какви чувства тая към нея. Няма да навлизам в излишни размисли, защото скоро ще напиша ревю/дискусия за нея и няма да е приятно, така че не се обиждайте и не го взимайте лично. 

6. Парливо четиво: Препоръчайте едно от своите любими книги. 
 Една от най-любимите ми книги в момента е "The Raven Boys" на Маги Стийвотър (за ревю кликнете тук). С нетърпение чакам деня, в който ще държа и втората книга в ръцете си. 

Тагвам Михадма, защото ме принуди. 

No comments:

Post a Comment