Wednesday, August 26, 2015

School Supplies HAUL

 Едно нещо обожавам, колкото книгите и то е - канцеларски принадлежности и пазаруване за училище. 
 Вчера със Синем отидохме до Кауфланд и после до книжарница "Хит", защото искахме да си купим school supplies преди учениците да са нахлули навсякъде и да чакаме реда си в книжарници. От Кауфланд си купихме всичко освен тетрадки, защото книжарница "Хит" е известна с хубавите си тетрадки, които са и по-евтини от тези в Кауфланд. 


 Ако се питате защо съм си купила толкова много химикали и моливи, то е, защото съм твърде мил човек и винаги давам химикали назаем на хората, които си нямат и накрая не си ги получавам. Така че реших отсега да се запася с много, защото се познавам и знам, че като започна да ги губя, ще ме мързи да ходя до книжарницата за още. Купих си и тънкописци и неоновите са по-добри от нормалните, защото при нормалните черното прекъсва. И да, взех си и мини текстмаркери, които не мисля, че някога ще използвам, но бяха твърде сладки. 


 Гордея се със себе си, защото НИКОГА си нямам чертожни инструменти за математика и трябва да чакам някой да ми даде, а съм човек, който обича да си записва всичко в часовете, особено по математика. Купила съм си и sticky notes, защото съм човек, който всъщност доста ги използва за всякакви глупости и тези във формата на цветя имаха много слабо лепило при Синем, а се оказа, че моите се лепят здраво, за разлика от нейните. Гумичките с лисици на тях не вършят много работа, но бяха много сладки. Но иначе гумичките на Milan са много добри и даже имат една гумичка във формата на книга. 


 Купих си и две папки, в една от които ще си слагам тестовете/контролните по всички предмети, а в другата ще си слагам тестовете по английски, тъй като правим много, а и тази година ще ходя и на СИП и още един друг курс (мисля и да започна и вкъщи да решавам тестове), така че ще ми трябват. Обичам да си държа тестовете/контролните подредени. И разбира се, че са червени. 


 Взех си четири голям формат тетрадки и зелената и лилавата тетрадка са много здрави. Всички освен кафявата са внос от Турция и съм забелязала, че тетрадките от там са винаги много красиви и здрави. 


 Купих си и още една неонова оранжева, но в момента тя не е у мен. А другите три са ужасни красиви и последната я взех, само защото я харесах, иначе не става за използване в училище, тъй като има малко листове. 


 Ще си използвам и някои от тетрадките от миналата година, защото все още има мнооого празни листове в тях и няма нужда да купувам нови на тяхно място и да харча пари. 




Готови ли сте за училище? Защото аз със сигурност не съм. 

6 comments:

  1. Мега сладките неща си си накупила.^_^ Аз тази година май по-кротко ще го дам с пазара на канцеларски принадлежности :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. То и аз всяка година си казвам "тази година по-кротко ще го дам", но накрая не мога да се контролирам като вляза в книжарница. :д

      Delete
  2. Хех, преди да почна да си пръскам парите за всяка книга, която ми грабне окото бях претъпкана с канцеларски материали :D И аз обожавам да си купувам такива, но напоследък не съм опразвала някоя книжарница, май трябва да го направя :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Трябва да го направиш и после искам да видя и от теб един такъв пост, защото обичам да зяпам канцеларски материали. :д

      Delete
  3. Хах това с химикалите и моливите ми е толкова познато :D Трябва да им взимаш пари - по 50 ст. на химикал/молив. Така поне дори и да не ти ги върнат ще си забогатееш :D Иначе не,нещичко не съм си купила за училище,но когато отида определено ще си взема такива папки,каквито ти си си взела. Доста добра идея да ги ползваш по този начин,аз миналата година си слагах контролните в джобове и...ммм,да кажем че леко се пукнаха..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако тръгна да събирам по 50 ст. за всеки път като някой ми иска химикал, ще имам пари за университет. :д
      И аз си ги слагах в джобове, но като цяло и при мен се подуват много и не ми харесва, а да хвърчат наоколо изобщо не искам, така че папките са доста полезни.

      Delete