Monday, August 10, 2015

BookTube-A-Thon Wrap-Up


 BookTube-A-Thon-ът и тази година беше много успешен за мен. Успях да прочета общо 9 книги и малка част от "Тайната история" на Дона Тарт. Общо съм прочела 2131 страници, които са по-малко от планираното, но все пак са повече от очакваното, тъй като мислех, че даже една книга няма да успея да прочета. 
 Понеделник започнах да чета веднага след като часовникът удари полунощ. Бях планирала да завърша "Жътварят" в събота или неделя преди маратона, но не успях и останалите 114 страници ги прочетох през първия ден. След нея се захванах с "The Raven Boys", което беше правилното решение, тъй като благодарение на нея маратонът ми започна прекрасно и през първия ден прочетох общо 404 страници. 
 Вторник завърших "The Raven Boys" и започна болезненото четене на "Кралицата на Тиърлинг", която ме остави с отворена уста, защото никога не бях очаквала да е толкова ужасна, като се има предвид колко я хвалят. Въпреки това успях да прочета 314 страници втория ден. 
 Сряда беше един от неуспешните ми дни, тъй като цял ден четох "Кралицата на Тиърлинг" и по всякакъв начин се опитвах да отложа четенето й и през повечето време си пишех с блогърките, и им спамех за книгата. Вечерта все пак успях с 200 зора да прочета "Кралицата на Тиърлинг" до последната страница и в резултат от нерви и яд, книгата се озова на земята, изхвърлена през стаята. Малко след полунощ започнах да чета "Сплавта на закона" и през третия ден успях да прочета 287 страници. 
 Четвъртък беше наслада за мозъка ми, като първият ден, тъй като прочетох "Сплавта на закона", след която започнах да чета "The Ocean at the End of the Lane". И двете се превърнаха в едни от най-любимите ми книги и ги обожавам. През този ден прочетох 363 страници. 
 Петък завърших "The Ocean at the End of the Lane" и започнах да чета "Железният изпит", с която успях да се отпусна и да отпочина, тъй като беше лесна за четене и забавна. Броят на прочетените страници беше 335 страници. 
 Събота успях да прочета "Железният изпит" и започнах да чета "The Tell-Tale Heart", която е мъничка и я прочетох бързичко. Този ден си позволих малко да си почивам и да си седя навън при баба и дядо. Вечерта преди да заспа реших да прочета "On the Beach at Night Alone", която беше едно красиво пътешествие. През този ден прочетох 209 страници. 
 Неделя вече бях доста спокойна, защото имах само една книга за четене и тя беше "The Little Prince". Прочетох я за отрицателно време и тъй като имах още много време до края на деня и нямах какво друго да върша, започнах да чета "Тайната история", която бях решила, че няма да чета по време на BookTube-A-Thon-а. За моя голяма изненада успях да прочета 110 страници от книгата, макар че по цял ден се разхождах и снимах. През последния ден прочетох 219 страници. 

На снимката я няма "Жътварят", тъй като с други 3 блогърки си организираме Travelling Book Project и вече я изпратих по пощата на Ева. И официално обещавам, че ще направя още един Travelling Book Project през зимата, който ще е по-обширен от този и ще могат да участват и други хора. 

 Много съм доволна от крайния резултат на маратона и за разлика от миналата година, не се чувствам сякаш съм попаднала в reading slump, а точно обратното, имам огромно желание да чета още и още. Ако знаете за други маратони, моля уведомете ме. 
 Кои книги и колко страници сте прочели вие? 


6 comments:

  1. Наистина ли не ти е харесала "Кралицата на Тиърлинг"? Ужас, тъкмо си я поръчах. Имам големи очаквания за нея, но ще видим. Иначе си се справила отлично с маратона. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Беше ад... Не бих я препоръчала на никой и се радвам, че на мен ми беше подарък и не дадох пари за нея. Само не разбирам как толкова я хвалят, като в книгата няма грам логика и смисъл. Обмислям да напиша ревю/дискусия, така че ще видиш какво имам предвид.
      И благодаря. :з

      Delete
    2. На мен пък ми се хареса :) Така че, да речем, че всеки е с различно мнение по въпроса. :)

      Delete
  2. You are sick ( в добрия смисъл на думата) :D
    Аз едва успях 3 да прочета, а ти 9 :OOO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Чак сега ще започнеш да забелязваш колко съм sick. :Д Едно нещо е сигурно: няма как да си се справила по-зле от Миш, която само cheat-ва.

      Delete
  3. За повече маратони виж READ-A-THONS IN 2015 на Little Book Owl в YouTube.

    ReplyDelete