Tuesday, August 18, 2015

Bookshelf Tour: 2015

 Тъй като нямам какво да правя днес, а и никога не съм показвала рафтовете си в блога напълно, реших да напиша един пост за тях и да ги снимам. Ще ме извините, че снимките са толкова некачествени, но нямам фотоапарат, затова снимам с таблета. 
 Първо, ще ви кажа как горе-долу си подреждам рафтовете, защото повярвайте ми, макар и да не си личи, имам начин на подреждане, а не е просто да слагам всяка книга, където ми падне. На главната ми и първа библиотечка започвам с поредици, които вече са довършени и продължавам с поредици, които още не са довършени, или просто нямам останалите книги от поредицата. На втората библиотечка пак си продължавам с недовършените поредици, след това книгите преминават към самостоятелните, които са подредени по автори. Третата и последна библиотечка е малко по-объркана, защото там има и някакви класически поредици и после има самостоятелни, а някои може и да не са по автори, защото там не ги подредих с внимание, а после там я има и поредицата "Песен за огън и лед", защото исках тя да си има свой отделен рафт. Така, сега да преминем към снимките. 
 Overview of the shelves: 




 Книгите на първата библиотечка: 



Да, знам, че "Elantris" и "The Way of Kings; Part Two" трябва да са на втората библиотечка, но изглеждаха твърде красиво заедно с "Мъглороден", така че си ги оставих там. 

 От последното рафтче ми липсват "Разбий ме", "Рисунка за Айла" и "Огнената наследница", защото са у Синем. 


Книгите на втората библиотечка: 






 Книгите на третата библиотечка: 


 От този рафт липсва "Ready Player One", която също е у Синем, и "Жътварят", която в момента е у Айви. 




 И най-накрая имам "Percy Jackson's Greek Gods", която си седи самичка при гримовете ми. 

6 comments:

  1. От колко време само чакам някой да направи такъв пост! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ахах, и аз така. Само се надявам всички да започнат да правят подобни постове сега. :д

      Delete
  2. Обожавам ти библиотечките. Страшно красиви са. Иска ми се да мога да мина през екрана и да ти отмъкна книжчица-две (умножено по десет), за да ги прочета. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ева, обичам теб и блога ти, но ще трябва да минеш през мен и омразата ми, за да стигнеш до книгите ми. :д

      Delete
  3. Аз пък харесвам рафтовете ти (и книгите ofc), защото изглеждат по-добре от моите, които са просто големи квадрати и скоро видимото място ще ми свърши. Ще трябва да ги трупам на купчини, където сваря :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Както виждаш, и на мен ми остава 1/4 от един рафт и малко местенце при "Песен за огън и лед" за последните две книги. После ще започне the struggle и ще трупам книгите на пода. :д

      Delete