Wednesday, July 8, 2015

Birthday Book Haul: Part 1

 На 4 юли станах на 16 години и беше един от най-хубавите дни в живота ми. Първоначално мислех да направя пост за това как с приятелите ми си прекарахме, но после се отказах. Но все пак ще направя пост за това какви книги получих и какви си поръчах.
 Книгите, които получих от приятелите ми бяха:

 1. "Тъмна любов" на Дж. Р. Уорд


 Книгата я чета в момента и сигурно утре ще я свърша, така че очаквайте ревю. Засега ми харесва, лека и забавна е. Също така е страхотна за четене на плажа или край басейна. 

 2. "Сплавта на закона" на Брандън Сандърсън


3. "Кралицата на Тиърлинг" на Ерика Йохансен


4. "Ана в рокля от кръв" на Кендар Блейк


5. "Ерагон" на Кристофър Паолини


 Това бяха книгите, които получих от прекрасните си приятели и ако някой от тях чете това, тнкс, брос. 



 Сега да преминем към книгите, които си поръчах с част от парите, които членове от смейството ми дадоха, защото им е по-лесно да правят така вместо те да си ми купуват книги. :д
 Преди време видях, че поредицата "Песен за огън и лед" с новите корици беше на намеление в един сайт и се молех намелението да продължи до рождения ми ден. Което се случи, така че се възползвах от възможността да си ги взема, макар че си имам първите три книги със старите корици, нО ПЪК НОВИТЕ КОРИЦИ!!!! 

1. "Игра на тронове"


2. "Сблъсък на крале" 


3. "Вихър от мечове" 


4. "Пир за врани"


5. "Танц с дракони" 






1 comment:

  1. Честит рожден ден на патерици и честити придобивки ^_^

    ReplyDelete