Thursday, June 11, 2015

проект "щастието в една страница"

 преди няколко седмици прочетох книгата "all the bright places", в която главният герой имаше навика да пише нещата, които го радват на цветни листчета и да ги лепи по стената си. реших и аз да го пробвам, но вместо по стената, лепях листчетата в дневника си. почувствах се много добре след като свърших с лепеното и се влюбих в резултата, защото това беше една страница пълна с неща, които ме радват в живота, една страница позитивност, една страница, която ме кара да се усмихвам като я погледна всеки път. 
 купих си тетрадка и я взех със себе си на училище. наредих на приятелите си да ми направят списъци с по 30/27 неща, които ги радват и след това да ги напишат на цветните листчета. помолих и интернет приятелите си да направят същото и резултатът беше прекрасен. от една проста тетрадка, от едни празни страници, създадох спомени и щастие. 










 и тъй като вече няма как да пиша по 30/27 за всеки човек, пиша по 3 неща. 


 и ако и вие желаете да има нещо и от вас в тетрадката, може да ми пишете във фейсбук, аск или оставете коментар под този пост с 3 неща, които ви радват и вашето име/прякор.
 блягодаря на всички, които ми съдействаха.  
 (преди да съм забравила: честит рожден ден, ева!) 

3 comments:

  1. Благодаря ти, Зин! <3 Страхотна идея и страхотен пост! Благодаря за възможността да съм част от него! <3

    ReplyDelete
  2. Постът и идеята са чудесни, Зин! Аз ще кажа разказите на Георги Господинов, препрочитането на мои стари писателски опити и онези моменти, в които не можеш да си поемеш дъх от смях :))

    ReplyDelete