Wednesday, April 8, 2015

5 книги, които заслужават цветя

без да искам си създадох нов навик преди около седмица: да слагам цветя между страниците на книги, които са ми разбили сърцето, или които много обичам. книгите и цветята са еднакво красиви и са радвали хората за години, така че реших да комбинирам двете неща и да го превърна в рай за книжни плъхове, които обичат природата. 





"крадецът на книги" получава две цветчета, защото е карало твърде много хора да реват. надявам се маркъс зюсак да спре да ме кара да плача. цветята са достатъчни, за да го спрат нали?






да, i'm sirius, и тази книга получава две цветчета. good old j. k., кара ме да плача през цялото време.




най-големия разбивач на сърца (така трябва да се казва тази книга).
all was not well.




рейнбоу рауъл да си взима цветята и да се маха, защото твърде много ми е разбивала сърцето. 


затворете страниците на книгите и оставете цветята да умрат, все пак и книгите са мъртви дървета. някои неща са красиви дори и в смъртта. *не съм луда, кълна се*

No comments:

Post a Comment