Friday, March 6, 2015

giveaway winner

щях да направя friday recommendations, но осъзнах, че нямам достатъчно материал, така че това остава за следващата седмица.
време е, хора.
време е да разберем кой е победителят. 
всъщност аз вече знам, така че време е за вас да разберете кой е победителят. 
направих и видео, в което може да видите процеса на записване на имената и после избирането на победителя (победител не е точната дума, по-ското късметлия).
препоръчвам ви първо да гледате видеото:










МИШ, ЧЕСТИТО, YOU ARE SO LUCKY!!!
съжалявам, че не мога на всички ви да пратя пръстени и бухалчета. ако можех, повярвайте ми, щях да го направя. 
И БЛОГЪТ МИ ВЕЧЕ ОФИЦИАЛНО Е НА ЦЯЛА ГОДИНА. ПИША ТУК ОТ ЦЯЛА ГОДИНА, ХОРА. ОТ ЦЯЛА ГОДИНА СЪМ ЧАСТ ОТ ТОВА СЛАДКО ОБЩЕСТВО, КОЕТО Е ТОЛКОВА МИЛО. И СЪМ СЪЗДАЛА ТОЛКОВА МНОГО СЛАДКИ И МИЛИ ПРИЯТЕЛИ БЛАГОДАРЕНИЕ НА БЛОГА СИ. ОБИЧАМ БЛОГА СИ И ОБИЧАМ ВСИЧКИ ВАС. 

No comments:

Post a Comment