Saturday, February 28, 2015

giveaway (closed)

на 6 март блогът ми ще стане на цяла година!!! пиша в този блог от цяла година и не мога да го повярвам. и затова в аск бях обещала, че ще направя giveaway и ето ме тук. само че няма да е така, както планирах, но все пак кой не харесва безплатните неща???
преди да съм изредила всичко искам да кажа, че моля ви, ако родителите ви не са съгласни да ми давате адреса си, не участвайте в giveaway-a, защото не искам после някой ядосан родител да ми прави проблеми. 
така, първо наградите: 
1. ще получите ръчно напревено от мен бухалче, което е мекичко и сладичко. 
няма да изглежда точно така, защото точно това бухалче го дадох на синем, но ще е нещо подобно. 
2. пръстени
няма да са точно тези или точно толкова, но ще са подобни и слагам снимките, за да разберете горе-долу какви пръстени имам предвид. 
и ако ви познавам, ще ви напиша миличко писмо с много глупости. 
правила:
 1. трябва да последвате блога ми. 
2. оставете коментар под този пост с имейла си, ако не съм сред приятелите ви във фейсбук и няма как иначе да се свържа с вас. просто оставете имейла си, kay. o, и задължително напишете в коментара си, че ще участвате. 
3. както вече казах, не искам ядосани родители, така че ако сте под 18, ги питайте, моля. и ги уверете, че няма да направя нищо лошо с адреса ви. със сигурност ще го забравя веднага като ми го кажете. 
4. и ако не сте от българия, не участвайте, защото не съм богата и не мога да си позволя shipping. което е малко вероятно да стане, защото съм сигурна, че всички, които четат блога ми са от българия.
giveaway-ът ще свърши на 6 март и тогава ще обявя победителя, в какъвто блог пост напиша, така че stay tuned.  

наистина съжалявам, че не мога да си позваля нещо повече, защото все пак съм дете на 15, което не изкарва своите пари и не искам да харча парите на своите родители за такива неща.

10 comments:

  1. добавила съм те във фейсбук, но все пак monutyyy@abv.bg

    ReplyDelete
  2. simona.shantova@abv.bg
    Как се избира победителя? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ще е на случаен принцип. ще напиша имената и ще ги сложа в едно бурканче, и което име изтегля - той ще е победителят.

      Delete
  3. ivanela97@mail.bg
    (as you can see, creative as fuck)

    ReplyDelete
  4. Имаме се и във фейсбук, но все пак :)
    evasterling@abv.bg

    ReplyDelete
  5. kaaliinaa2001@gmail.com :)
    Как ти е фейсбука?

    ReplyDelete
    Replies
    1. линкът към фейсбуа ми е под снимката/описанието ми. с:

      Delete
  6. Да не остана по-назад - advlle13@gmail.com
    Бухалчето е много сладко ;з

    ReplyDelete