Friday, January 2, 2015

подреждане на книги... отново

преди по-малко от седмица реших да си подредя книгите по цвят, защото ми стана скучно и това се случи:


първоначално много ми хареса, но след един-два дни ми омръзна, защото мразя поредиците ми да не са на едно място. така че днес реших отново да си подредя книжките по поредици и автори и бла бла. 
ето видеото:



това беше крайният резултат:
това винаги са ми били любимите рафтове. не рафтовете с любими книги, а просто любимите рафтове. това местенце при академия за вампири е оставено за последната книга, която ще си купя утре. и последните две на пърси джаксън ги няма, защото са у синем. 

и тези рафтове ги обичам, но не изглеждат толкова добре, колкото горните. и пак като при академия за вампири има местенце, защото първата книга на "мъглороден" е пак у синем. 

тук сложих някои от първите книги на поредици/трилогии (с изключение на спайдъруик, целувка за ана и заветът на мефисто) и всички самостоятелни книги.

и тук вече са книгите, които не ме интересуват много (освен великият гетсби и клетниците) и класиките, и просто старите книги. повечето от тях не съм чела и не мисля, че някога ще го направя, защото една съседка ми ги даде без аз да съм ги поискала и нямам никакъв интерес към тях. 


2 comments:

  1. Аввв, имаш прекрасна колекция от книги!
    Аз също мразя книгите ми да са разбъркани и ревностно ги подреждам по автори, дори половината са ми по издателства. Макар че често си представям как рафтвете ми са дъга.

    ReplyDelete
    Replies
    1. благодаря ти! с:
      най-много мразя, когато си купя продължение на някоя поредица/трилогия и няма къде да я сложа при другите книги. и трябва да местя поне 15 книги за да и намеря хубаво място.

      Delete