Sunday, January 11, 2015

непрочетени книги

проблема при бууктубърите е, че винаги си купуваме книги, които може и никога да не прочетем, но просто чувството да си купуваш книги е много хубаво. а дори и да искаме да ги прочетем tbr-a просто сам се увеличава и никога не намираме време. 
колкото и да не съм доволна с tbr-a си, трябва да призная, че има по-зле и от мен. но преди бях човек, който прочиташе книга и чак тогава отиваше до книжарницата да си вземе друга. а сега не знам какво стана. 
но ето книгите, които стоят непрочетени на рафтовете ми: 


за нея си имам извинение, защото си я купих преди само седмица и имам намерение да я прочета скоро. i need to know what happens. 

ами... за тях пък нямам извинение, защото си ги купих на рождения си ден и все още не съм ги прочела. 

и тази си я поръчах на рождения ден и наистина искам да я прочета, но винаги намирам други книги, които да си купя и прочета. fml.

нея я купих, само защото имаше дракон на корицата и излезе, че изобщо не е добра и начинът на писане на автора ме отчая, така че просто се отказах.

изпратена ми е от автора за ревю, но чакам да дойде априлската ваканция, защото изглежда като доста тежка книга за четене. иначе съм я започвала и ми се стори хубава и вече даже си имам отбелязан един цитат. 

уел, не знам защо и кога си я купих. май просто не знаех коя книга да си взема и си взех нея. и май тогава ми беше kili and fili are awsm периода. no regrets.

скоро си я купих, защото я бях подарила на сиел, тъй като цяло лято ми надуваше главата за нея и колко я искала и най-накрая я прочете и ми каза, че е страхотна. and i had to have it.

подарък ми е от тинка и изглежда прекрасна, но не знам кога ще я прочета. може би през лятото, когато е booktube-a-thon.

и тази ми е подарък от класната, когато спечелих там някаква олимпиада. и явно е любимата и книга и от дълго време искам да прочета нещо от джейн остин, но все я отлагам, защото не си падам много по класики. но някой ден ще я прочета. 

тази нямам никакви намерения да я чета, защото брат ми я е купил, защото просто не знаел каква книга да ми вземе. видял е тази и просто я хвърлил в кошницата, щот нали е книга. 

а тази пък брат ми я е намерил в някоя кошница в магазина (или извън магазина, идк?), но да. 

и тази е намерена, но от баща ми в автобуса като е пътувал към кърджали. сигурно никога няма да я прочета. 

ъгх, не. тази книга още от първата страница не ми хареса.

наистина имам намерения да я чета, но дебелината просто ме стряска, а това е само първата половина на третата книга. 


това са всичките горе-долу интересни книги, които притежавам и не съм чела. а тези по-долу са такива, които изобщо не намирам за интересни (не искам да обидя някого) и съм чела само 10-15 от тях. нямам и намерение да чета останалите освен може би "майстора и маргарита". 



5 comments:

  1. а аз си ислех, че моите са малко. ти всичко на висчко имаш петнадесет книги, а моето "малко" се състои в едни хубави 52 книги. Откъм Крес и Скарлет, според мен, лично, сяматам, че са в пъти по -зле от Синдер. но да.

    ReplyDelete
    Replies
    1. оле боже, аз ще полудея, ако 52 книги ми стоят непрочетени, защото съм свикнала да си ги прочитам и тогава да си ги купувам, но нещо се случи по едно време и спрях да го правя това. :д

      Delete
  2. Толкова много книги, толкова малко време! Моите са с 1-2 по-малко, но като сметнем, че през идните месеци излизат толкова хубави книги... Автоматично ги причислявам към TBR-а ми.

    ReplyDelete
    Replies
    1. става ми зле като помисля колко много книги ще излизат в бъдеще, защото 1) нямам пари за тях и 2) дори и да имах, нямаше да мога да ги прочета.

      Delete
  3. Това е най-красивата поредица на книги, която съм виждала през живота си.

    ReplyDelete