Tuesday, November 18, 2014

reading slump

ако не знаете какво означава slump, 1) защо, след като следвате мен и 2) буквално се превежда спад или период от време, през който някой човек не върши нищо. а следователно, reading slump е период от време, през който някой човек не (може да) чете нищо. 
откакто започна училището, съм в reading slump, и която и книга да започна трудно я прочитам. дори и да е адски добра. 
мразя да съм в reading slump, но нищо не може да се направи, докато не намеря онази книга, която ще изкара от slump-a. или ще чакам, докато училището свърши.
така че реших днес да направя списък от книги, които са адски лесни за четене и могат да ви помогнат да се върнете в света на четенето.

1. "обсидиан" на дженифър. л. арментраут
колкото и да не харесвам тази книга, вярно е, че се чете много бързо и може да ви измъкне от reading slump.

2. "целувка за ана" на стефъни пъркинс
мразя българското заглавие на книгата, но самата нея я обожавам и я прочетох за един ден. 

3. "звезди за лола" на стефъни пъркинс
just as cute as the first one.

4. "fangirl" на rainbow rowell 
не знам от къде ще си я купите, но трябва да си я купите, защото е толкова сладка и перфектна. и има много хубави цитати, свързани с писането. и нея я прочетох за ден, а е доста по-дебела от "целувка за ана".

5. "часът на чудовището" на патрик нес
има прекрасни илюстрации и прекрасна история, така че я прочете дори и да не сте в reading slump.

6. джон грийн
мда, вече ми омръзна да слушам за него, но си е вярно, че е добър автор и има хубави книги, които се четат лесно и бързо.

7. трилогията "скъпоценни камъни" на керстин гир
само първата книга харесвам, но и трите се четат сравнително лесно и бързо. 

8. "13 причини защо" на джей ашър
винаги ще повтарям да я прочетете. 

9. "цялата истина в мен" на джули бери
тази книга... съсипа ме. толкова е прекрасна. 


и спирам на 9, защото е любимото ми число и ще запазя другите книги за друг пост, в който ще ви отрупам с книги, които трябва да прочетете. 

No comments:

Post a Comment