Monday, November 10, 2014

препрочитане на книги

не знам за вас, но аз имам проблем с това да препрочитам книгите. например през лятото се заех да препрочета "хари потър", но стигнах само до трета книга и като започнах четвърта се отказах. а аз обичам "хари потър". 
преди седмица се реших да препрочета "пърси джаксън и олимпийците" и не можах даже да преполовя първата книга. 
преди доста време се опитах да препрочета "вината в нашите звезди" и просто не се получи. 
единствената книга, която мога да препрочитам без проблем е "13 прични защо", може би защото се чете много бързо, или защото е специална за мен. и горепосочените книги са специални за мен, но никога не мога да ги довърша. 
както и да е, нека продължа с нещо по-различно, което няма нищо общо с това дали аз мога да препрочета някоя книга. 

имам позитивно и негативно мнение за препрочитането на книги. 
мисля, че е хубаво да прочетеш някоя книга, която обичаш отново и да си спомниш хубавите моменти с нея. но също така и не ми харесва, защото има толкова много книги, които трябва да прочета и всеки месец излизат нови. най-големият ми проблем с препрочитането е, че докато четя някоя нова книга изведнъж ми се иска да препрочета "хари потър" и започвам и просто изоставям другата. или ми се препрочита нещо, но същевременно не искам и влизам в т.нар. reading slump и не чета нищо. 

в момента ми се препрочита "сойка-присмехулка", но същевременно не искам, защото искам да прочета "град от стъкло" и "елмазеният дворец", които също не искам да прочета, защото искам да прочета "сойка-присмехулка". виждате ли ми проблема?! 

1 comment: