Monday, October 20, 2014

just a "small" life update

не мога да повярвам, че това се случва в момента. да не би най-накрая да пиша блог пост?! не знам вече колко време мина от последния ми пост, но ми се стори като цяла година.
наистина съжалявам, но никак не е лесно да си девети клас. както и да е. реших да напиша блог пост за това какво съм правила напоследък, къде съм ходила, какво съм снимала. и tbf, доста снимки ми се посъбраха, но ме мързеше да направя отделни постове за всички. :дд
first of all
почивах си на село за четири дни, защото бях и се чувствах доста зле. но бавно-бавно се оправих и даже през втория ден ходихме на едни релси. и имаше много готин тунел. и не, не говоря за релсите/тунела в простор.











the second adventure:
ходихме пеша от кърджали до зимзелен с мама, тинка, сестра и и майка и. в зимзелен е т.нар. "каменна сватба". 
всеки поход ми се струва фасулска работа след рилските езера.
знаете ли колко се разълнувах като видях тези шоколадови монети в магазина?! обожавам ги и не бях виждала такива от години. 























adventure número tres:
с брат ми, his bae и мама ходихме до дяволския мост, макар че и преди съм ходила. но предишният път мостът и пътят, водещ до него бяха в ремонт, така че не видяхме много. 











и последното адвенчърче, което не е нищо особено, защото просто бяхме на село и нахраних две гладни котенца, на които няма да получите снимки, защото ме мързи в 11 да прехвърлям снимки от камерата на лаптопа. упс, сорка. 
















и това е всичко за този пост.
да се надяваме да поствам често. с:

No comments:

Post a Comment