Sunday, September 28, 2014

съвети за училище

първо искам да спомена, че самата аз не съм най-добрата ученичка, но поне не съм и от лошите. така че ето няколко съвета, които мисля, че ще помогнат за ученето ви или за училищния ви живот: 

1. не бъдете мен и не гледайте анимета/сериали по цял ден. 
2. записвайте си домашните в някоя малка тетрадка или в органайзера си, за да не забравите какво ви е дал учителят. 
3. не си правете домашните в последния момент. открих, че е адски хубаво да си ги направиш рано и после да не се притесняваш дали ще можеш да ги свършиш навреме. 
4. цветни химикали или хайлайтъри (aka текст маркери or something). тази година реших да ги използвам и доста помагат. пишете важните неща в червено/зелено или ги отбелязвайте с хайлайтъри. а и правят всичко да изглежда по-хубаво. 
5. музика. не знам за вас, но на мен музиката ми помага да се концентрирам. разбира се, че не трябва да слушате някакви mood boosting песни. по-добре е да слушате успокояващи песни, които ви помагат да се съсредоточите. 
направете си spotify и си намерете някой плейлист или си направете свой. 
6. вода. пийте много вода. аз винаги забравям да го правя. 
7. давайте си почивки. все пак всички сме човешки същества и се нуждаем от почивки, така че учете за около половин час (или повече) и после си дайте пет минути почивка. 
8. слушайте в час. на мен ми е по-лесно да слушам учителя в час, отколкото да зубря всичко от учебника вкъщи.
9. органайзер. направете си органайзер. 
10. не се правете на интересни и си лягайте рано. не е важно дали ще можете да се похвалите пред приятелите си, че не сте спали цяла вечер. 
sure, през лятото си стойте цяла вечер, както аз правех. но поне през училищната година недейте. ще ви трябва енергия и като не спите, не помагате. 
11. (не е точно за училище, but whatever) пийте вода след като се събудите. нали всяка сутрин се чувствате сякаш нямате никаква енергия след няколко часа сън? ами, това е, защото сте дехидратирани и просто трябва да пиете вода. 

надявам се поне малко да съм помогнала с нещо. bye bye, cuties. 

No comments:

Post a Comment