Saturday, August 9, 2014

gentle waves

Трябва да призная, че това е the cheesiest name, който съм избирала някога за някой блог пост, но ще изтърпя. 
Последните три дни бяхме в Гърция с родителите ми и си прекарахме страхотно. Най-доволна съм от снимките, защото някои от тях се получиха адски добре. 
Точно когато минахме границата, започна да вали. Мъничко се притеснихме, че времето ще остане така и през трите дни, но, за щастие, се оправи, когато стигнахме Керамоти. 
Първо отидохме до Фанари, но там не ни хареса и продължихме към Керамоти. 




 Just being fierce. 



Не съм опитвала от скрежините в Кърджали, но тези на плажа бяха страхотни. 

Малко Doctor Who никога не вреди.




Мда, правих малко шпиониране и един мъж ме видя, но не каза нищо, а продължи да зяпа камерата. :Д 


Ignore my retarted face in this photo.

Най-доволна съм от този кадър. I can't stop staring at it.


God, тези бисквити и шоколадчета бяха адски вкусни. Само заради тях бих отишла пак. Бих живяла в сладкарницата.

Реклама на моите fab очила. 














Тази сутрин седях на терасата и чаках да видя някакъв впечатляващ изгрев, но небето преди изгрева ми хареса много повече. 


No comments:

Post a Comment