Friday, August 1, 2014

alternative music and historical fiction

Отново е време за reccomendation friday и този път нямам търпение да споделя с вас песните, които открих, защото се влюбих в тях още от първото слушане. Повечето са alternative, освен първите три, които са на Ke$ha. Да, слушам Ke$ha. Judge me.
Нека да премахнем тези на Ке$ha бързичко и да продължим с (вече) любимите ми песни.




И сега е време за моите бебенца. 








И накрая имам една книга:


"Цялата истина в мен", която ми беше подарена от Тори, е уникална книга. Оцених я 4/5 stars на GoodReads, но наистина много ми харесва. 
В нея се разказва за Джудит, която е изчезнала за две години и се върнала без език. Тъй като тя не може да говори, всички се преструват, че тя не е там, сякаш е невидима. Но тя знае много повече, отколкото хората си мислят, че знае. 
Книгата е YA и Historical Fiction и я препоръчвам на всеки. Ще кажа повече за мнението ми относно нея в ревюто и. 

No comments:

Post a Comment