Tuesday, July 22, 2014

to the library and back

Трябва да си призная, че библиотеката в Кърджали се нуждае от повече и по-интересни книги.
Така. Днес със Сиел и Синем отидохме до библиотеката. Аз не съм човек, който харесва да взима книги от библиотеката или от приятели. Обичам да си притежавам книгите. Да мога да отбелязвам любимите си цитати в тях. Но ходих до библиотеката заради Синем, а и защото бях ходила само веднъж. Не помня нищо от предишното си посещение, но знам, че не ми беше харесало. И този път разбрах защо. Все пак беше забавно да ходим сред рафтовете с приятелите ми, но ми се иска библиотеката ни да не беше в този вид.
По пътя обратно слушахме Fancy и You - Ha Ha Ha.



След библиотеката отидохме до пощата, за да вземем един гердан, който си бях поръчала преди време. Чакахме няколко минути пред пощата, защото до края на почивката на работничката оставаше съвсем малко. 





Слушахме моите бебинца Bastille: 




Минахме през магазина, купихме си храна и напитки и отидохме у Сиел, за да гледаме филми. 


Но вместо филми започнахме да гледаме нейните клипове и снимки от детството и, което беше 100 пъти по-забавно. 
Shout out to Чико, който не стои на едно място. 

No comments:

Post a Comment