Wednesday, May 7, 2014

story time!


Николай пак държеше една от скучните си книги в ръце и беше забил очи в нея. Косата му беше разрошена, защото го бях събудила преди няколко минути. Не беше станал да отиде то тоалетната, да си измие зъбите или нещо подобно, а се беше хванал за своята книга.
  - Ако не си измиеш зъбите, няма да те целуна. - Той бавно вдигна глава и след като ме гледа за няколко секунди, остави книгата и тръгна към тоалетната.
  Седнах на стола пред бюрото му и започнах да разглеждам снимките, които беше направил вчера. Почти на всичките бях аз и имаше няколко на птици и цветя. Имаше повече от 3,000 снимки в папката и аз бях сигурна, че поне 1,000 от тях бяха на птици и пици.
  Той се върна, влачейки краката си по пода и пак се хвърли на леглото да чете. Аз продължих да разглеждам снимките без да му обръщам внимание и по едно време усетих леко докосване по главата си. Бяха устните му, които бавно се отправиха към бузата ми, а след това към устните ми. Оставих го да ме целуне. Целувката беше бавна и сладка, която не продължи по-дълго от минута. Той се отдръпна пръв и ме вдигна от стола. Седна на него и ме дръпна обратно върху скута си. Продължихме да гледаме снимките и той ми повтаряше колко сладка или колко очарователна изглеждам на тях. Нямаше как да му повярвам, защото на почти всички снимки изглеждах като човешки пудинг, който спешно се нуждаеше от малко грим.
  - Ноа?
  - Ник? - Погледнах го в очите и той доближи лицето си до моето, като докосна челата ни.
  - Яде ми се пица. Би ли поръчала? - Не очаквах да каже точно това, но все пак се усмихнах и станах, за да взема телефона.


Тъй като не получих оплаквания за последните две истории, които публикувах реших да направя някаква такава рубрика (или както там се наричат). Всяка сряда ще споделям по някоя история (по-скоро ще се опитвам да го направя), а ако не успея ще пиша за нещо друго. И да, както вече сигурно сте разбрали това ще е нашият story time! Може и вие да ми пращате свои истории по аск или facebook. Ако желаете може да ги публикувам тук (под ваше име, разбира се), а ако не - просто ще ги прочета и ще станем bff. :3 Надявам се идеята да ви харесва! 
I'll see you around, my kawaii potatoes! 
П.П. Нямам против да ме критикувате. Нямам против и да ме ласкаете. :Д 
П.П.П. Имам и друга история за същите герои, и ако желаете да го прочетете, просто ми кажете. 
П.П.П.П. Ако имам някаква грешка, feel free to tell me.

No comments:

Post a Comment