Friday, May 30, 2014

art is a medicine for the soul

Не, в този пост няма да говоря за изкуството. Но защо тогава той се казва така? Ами, защото днес е recommendation friday и ще ви препоръчам няколко песни, книга и две анимета. И те са си част от изкуството. Нека да започнем първо с песните, които открих в Spotify и ми станаха любими:














Мисля, че засега толкова песни стигат и нека преминем към книгата, която все още не съм свършила, но още от първите си страници успя да ме впечатли. 


Намерих "Точния мерник" на Кърт Вонегът на рафтовете с книгите си, докато просто си разглеждах. Знам, че звучи тъпо просто ей така да съм намерила книгата на рафтовете си като всички книги там са мои, но... Ами, някои книги ми бяха дадени от една съседка и аз просто ги бях подредила без да ги поглеждам, и ето че късметът ми се усмихна. Баща ми каза, че книгите на рафтовете ми, дадени от съседката може да са и неговите, които мама е изхвърлила след като са се оженили. Знам, много романтично. :Д Но ето че се върнаха при нас. Ако не е съдба, не знам какво е. 
Така, книгата. В нея се разказва за едид странен мъж, на който съдбата се присмива още като малък и той получава прозвището "Точния мерник". 
Не бях много изчерпателна относно това какво се разказва в книгата, но би било по-добре сами да я прочетете, за да разберете. 
Стилът на писане на Кърт Вонегът е доста пленяващ и ми се иска тази книга никога да не свършва. 

Нека преминем към двете анимета, които започнах да гледам преди няколко дни:


Blue Exorcist със сигурност ще стане любимото ми аниме. Бързичко ще ви разкажа за какво става въпрос. Главният герой, който е син на Сатаната, се обучава за екзорсист за да може да "срита задника на Сатаната". Доста е интересно и си обичкам всички герои. 


Vampire Knight е за... ами, вампири. :Д Basically, един бивш ловец на вампири е създал училище за вампири, защото иска да има мир между вампирите и хората и иска да покаже на света, че има и добри. Дъщеря му, Йуки, и Зеро са префекти и пазители и патрулират през вечерта, за да са сигурни, че човеците (more like horny girls) няма да се опитат да влязат в училището. И да, има доста романтика. :Д 

Това беше за днешният пост и се надявам да ви е харесал. Но най-много се надявам да харесате песните. :з I'll see you around, my kawaii potatoes.

No comments:

Post a Comment