Saturday, April 19, 2014

нови придобивки #2

Нормално хората, докато пишат успокояващи мелодии, но аз не. Аз предпочитам The Pretty Reckless, за да мога да се чувствам бадасс.
Ениуей, хей! Обичам да чета подобни постове и се надявам и на вас да ви харесва. 
Вкъщи обичам да обикалям с широки мъжки тениски и затова днес с майка ми влязохме във второта употреба, и докато тя си разглеждаше изкара една черна тениска. За моя голяма изненада върху тениската имаше щампа на Green Day. Досега никога не съм се радвала на тениска толкова много. 
Вече си имам и последните две книги от трилогията "Скъпоценни камъни" и нямам търпение да свърша "Miss Peregrine's Home for Peculiar Children", че да започна със "Сапфирено-синьо". Уоу. Толкова много кавички в едно изречение.
Ако искате да пиша ревюта за книги, просто ми кажете.
Реших най-накрая и аз да си купя балсама за устни на Himalaya с какао. Засега само мога да кажа, че мирише божествено. Иде ми да изям балсама за устни, но, разбира се, няма да го направя. :Д 
Не знам защо купих нов шампоан след като имам два вкъщи, но този на Bilka миришеше невероятно. 
И накрая просто искам да спомена за този студен чай, който е spring edition. Има страхотен вкус, и ако не сте го пробвали, сега е момента да го направите. Според етикета на бутилката вкусът е цвят от череша, което не мога да потвърдя, защото никога не ми е минавало през ума да опитам цвят от череша. 
Надявам се да ви е харесало. I'll see you around, my kawaii potatoes.
П.П. Искам също така да ви препоръчам албума Going to Hell на The Pretty Reckless, за да се чувствате бадасс като мен.

No comments:

Post a Comment