Saturday, March 15, 2014

нови придобивки

Днес излязохме с две мои приятелки и решихме да минем през DM. Сигурно прекарахме повече от половин час вътре, защото разглеждахме всичко и аз четях съставките на продуктите. Чета съставките на почти всичко и ми е станало нещо като навик. Разбира се, нямаше да сме ние, ако не бяхме изпробвали всичко. Моята дясна ръка стана жертва. Всъщност като се замисля и лявата ми ръка не се спаси. Трябва да се оплача от коректора, който използвах върху ръката си. Не върши абсолютно никаква работа. След като някакси успяхме да излезем от DM и аз платих своите покупки се запътихме към фотото, а след това отидохме до книжарницата. Ето и детайлите за всичко, което си купих:
Първото нещо, което си взех от DM беше паста за зъби Arm & Hammer Brilliant Sparkle. Не знам защо взех точно тази паста за зъби, но беше евтина и на мен не ми се харчеха много пари. И ми трябваше паста за зъби. Напоследък мама купува миниатюрни пасти за зъби и мисля, че са ми станали слабост. 
После, разбира се, трябваше да си взема четка за зъби, но всички бяха над 5 лева. И имаше една абсурдно изглеждаща, която струваше повече от 12 лева. После видях тези двете на Oral-B за около 2.50 и реших да ги грабна. Ползвам четки за зъби на Oral-B, откакто се помня и нямам намерение да променям това.
Преди няколко дена бях прочела в някой блог за крема за ръце на Bilka и се бях решила да си го купя. Ето, че го имам. Все още не съм го ползвала, но може и да направя ревю за него. Само трябва да призная, че мирише страхотно. 
И ето я любимата ми покупка от днес. Рубинено-червено на Керстин Гир. Гледала съм много ревюта за нея и най-накрая мога да я подържа в ръцете си. Само ще ви кажа, че става въпрос за пътуване във времето. Обожавам всичко за пътуване във времето, сигурно заради Доктор Кой. 
Всъщност, ако броим всичко, за което съм харчила пари днес, значи трябва да споменем и сладоледа, който беше първият за тази година. И снимките, които проявих за баба и мама. И за себе си. 
Това беше за днес и за този блог пост. Нека се надяваме да не направя march haul, който да е по-голям от този. Трябва да спестявам пари.




No comments:

Post a Comment