Friday, March 7, 2014

rant за денят на жената

Както сигурно знаете, утре е Денят на жената. Дали ще направя подарък на майка си? Да, но няма да е нещо голямо, а малко и специално. Но днес не съм тук, за да говоря за подаръка, който ще дам на своята майка. 
Не знам за другите момичета на моята възраст, но аз не се виждам като жена. Все още съм на 14 и мисля, че имам много време преди наистина да се приема като жена. За разлика от мен, някои от момичета от моето училище получиха цветя днес. Ревнувам ли? Абсолютно не. Всъщност ми беше адски смешно, защото те са деца на 14 години, които си мислят, че знаят всичко за живота, света и хората и вярват, че имат голям житейски опит. Не е вярно. Аз все още съм си дете и не знам нищо за любовта или омразата и още много други неща. 
В моя клас има много малко момчета, които даже не се замислят да ни подарят нещо на този ден. Благодарна съм за това, защото поне те не са толкова тъпи, че да гледат на нас като на жени. Но в другия клас, в който също има много малко момчета, момичетата са получили цветя. Една моя приятелка разбра за това и каза на нашите момчета и на нас да подарят и аз и казах, че ние всъщност не сме жени. Нейният аргумент беше, че ако имаш цикъл значи си жена, на което аз се фейспалмнах жестоко, защото 1) това не те прави жена и 2) по тази логика баба ми не е жена. 
Оглеждам се в училище и виждам момичета, които пушат, пият и се контят. Нямам нищо против тях, но понякога имам чувството, че правят всичко това, за да изглеждат по-големи. Не разбирам накъде са се забързали всичките. Толкова ли е лошо детството? Явно да. Ех, на мен пък ми харесва. Аз съм на 14 и не мисля да бързам да порастна и даже не го искам. В момента съм в такава възраст, в която всичко е шега и ми е наистина приятно. 
Честно казано, не искам да стана жена. Да бъдеш зряла и голяма идва с много отговорности, за които не съм готова, и които не искам. Жалко е, че другите не виждат това. 

3 comments:

  1. Здравей Зинети,
    Пишеш много мъдро за годините си. Поздравявам те за тива как разсъждаваш, очевидно си едно умно дете! Запази детето в себе си дори и когато станеш на 25-30-99 години, защото животът става твърде сериозен след като навлезеш в 20-те години. Прекрасно е че ти осъзнаваш изцяло какво ти се случва сега и имаш шанса да изживееш най-добре годините когато си истински свободен. Когато бях на твоята възраст бях най-свободна и ми беше най-леко на душата, а девойките които бързат да стават "жени" един ден ще искат да не са бързали, но ше е късно.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! И благодаря за всичките мили думи!

      Delete
    2. Добре, сега разбрах коя сте и бях "АААААААА!" *fangirling*

      Delete