Sunday, March 9, 2014

защо мразя да давам книги назаем

Първо, искам да поясня, че книгите на снимката не са мои, от което ме боли адски много, защото са абсолютно красиви и добри книги, които ми крещят да ги купя. След като се изяснихме за това, нека продължим напред. 
Тъй като притежавам към 150 книги, хората смятат за редно да искат от мен вместо да си ги купуват, както правя аз. Изхарчила съм много пари за тези книги и не ми се иска да ги давам просто така на някой. Има хора, на които вярвам и им давам книги назаем и те ми ги връщат за по-малко от седмица. Но има хора, на които съм давала любими книги и те ми са ги връщали след повече от месец, скъсани при това. 
Не разбирам защо аз мога да си ги купувам от книжарницата, а те не могат. Добре, щом не искат да харчат пари да си ги взимат от библиотеката. Аз не харесвам да взимам книги назаем и не харесвам да давам книги назаем. И много хора ми са се сърдили поради този факт. Книгите са мои и те са важна част от живота ми и мога да правя, каквото си искам с тях, но те НЕ могат. 
Дори и да взема книга назаем (което не ми се вярва някога да се случи), ще я пазя като свое дете, защото 1) не е моя и 2) НЕ Е МОЯ. Има хора, на които с радост бих дала книга, но има и такива, които каквото и да кажат не могат да ме убедят дори да им покажа някоя своя книга. 
Преди няколко дена една моя приятелка ми върна книга, която и бях дала, защото нямала време да я чете. Много съм благодарна за това, защото тя предпочете да ми я върне (непокътната) вместо да я задържи за цял месец или повече. 
Благодаря ви, че ме слушахте как се оплаквам. Всъщност четохте, но нека не навлизаме в подробности. 
Да, мисля често да пиша на блога. Не ме съдете.

No comments:

Post a Comment