Thursday, March 20, 2014

странни разговори

Реших да направя блог пост за всички странни неща, които съм казвала по чата или са ми казвали. Ех, всъщност само няколко от тях, защото ме мързи да тършувам из съобщенията ми. 
Така, това е баща ми. Кълна се, знае български.
И аз не знам какво се случи, но сигурно беше един велик момент. 
Този пост всъщност беше вдъхновен ето от този разговор. Говорехме за току-що лакираните ми нокти.
Накрая аз победих и го травмирах за живот. Сега никога не иска да направи нещо такова отново. 
Мда. И аз се учудих, че толкова бързо се съгласи да се предаде.
Знам, че не е странно, но просто исках да го споделя с вас. Съжалявам, Сиел. хД 
Първо си помислих "it's my time to shine" и после получих отговор. Баткото ме мрази.
Истински дами.
Мисля, че го стреснах. хД Сори, Божко. 


И с това завършвам днешния пост. Тенк ю за вниманието.

10 comments:

  1. Хахахаха, още! Страхотни разговори, смяла съм се с глас :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! :Д И обещавам, че ще има още.

      Delete
    2. Йей! Днес видях линк към блога ти във фб, имаш си нов последвател в мое лице :)))

      Delete
    3. Защо си толкова мила?! Вече те обичам. :3

      Delete
  2. Хехе, чаровница :Р Блогът ти е страшно свеж и истински, и толкова енергия идва от него, че направо ме зарежда, затова :)) Аз съм по депресивните-философко-поучителни истории (обикновено) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww. Мога да бъда много мрачна, ако го пожелая истински, но не ми отива. хД Трябва да видиш депресиращите истории, които съм писала.
      Благодаря за милите ти думи. Много ме зарадва.

      Delete
    2. Аз те добавих във feedly, така че ще чакам следващите ти постове :))) Добре дошла си и в моя блог, поне вече си предупредена какво да очакваш хД

      Delete
    3. Вече и ти си между блоговете, които стоулквам. :Д И нямам нищо против такива постове. Те са ми guilty pleasure.

      Delete
    4. May the stalking begin :D

      Delete
    5. Оле, тъкмо слушах soundtrack-а на Catching Fire. Were you sent from the gods?

      Delete