Friday, March 14, 2014

фотосесия

Да, фотосесия на себе си. Защо пък не? 
Днес съм тук, за да ви оспамя хубавичко със снимки и да коментирам някои от тях. Има много драма в тези снимки. Да си призная, никога не съм била толкова сериозна на снимки. 
Радвайте се на лицето ми.
Още в началото се пропуках и трябваше да направя нещо такова.
Всички обичаме да се снимаме сякаш камерата не е там и се правим на интересни.
Винаги трябва да снимам своята лъчезарна и олигофренска усмивка.
Косата ми е навсякъде. И нека игнорираме пъпките ми. 
Аууу. Бад гърл. 
Бад гърл-а се пречупва. 
О! Ето ме и мен. 
И така свършва всичко. 
Всъщност направих цели 109 снимки, но никой не иска да гледа лицето ми 109 пъти. Мисля, че това е моментът, в който трябва да ви предупредя, че ще виждате много такива постове тук. 

No comments:

Post a Comment