Monday, March 10, 2014

"курви"

Какво означава думата курва?
Според анонимните в аск е момиче, което не познават, но ги дразни. Или момиче, което се облича, както и хареса и не търси одобрението на околните. Или момиче, което не могат да притежават. 
Търсих точното определение на думата курва в интернет и намерих две горе-долу задоволителни.
Според Уикиречник курва е: Безотговорна жена, непостоянна и с променливо поведение, жена която не се съобразява с никакви задължения. Проявява се като личност свободна, разкрепостена и лесно достъпна сексуално при преследване от нея на каквато и да била цел.
А според тълковния речник курва е жена, която живее развратно.
Днес не съм тук за да говорим за личния живот на хората, а за анонимните по аск, които обиждат всекиго с думата курва.
Когато мен ме обиждат за моите недостъци, за които съм наясно мога да се засегна. Но когато ме обиждат за нещо, което знам, че не е вярно изобщо не ми пука. 
Виждала съм как момичета и жени биват наречени курви без никакъв повод. Извинете, но вие знаете ли изобщо нещичко за личния живот на тези дами?! В днешно време думата курва се използва за всяка жена, която е недостъпна за вас или ви дразни, или е по-добра от вас. Ако тези жени не биват наречени курви, то те ще бъдат наречени нещо друго, което пак е equally тъпо. 
Ако ще обиждате някого, поне го правете, както трябва или изобщо НЕ ГО ПРАВЕТЕ. 
Виждала съм хора да казват, че само критикуват, но това НЕ е критикуване. Ако критикувахте някого, то нямаше да я наричате курва и щяхте да застанете гордо зад мнението си вместо да се криете зад тикчето.
Преди много време бях видяла един гиф сет в tumblr. Едно момиче беше нарекло друго курва и тази въпросна "курва" и отговори с това: "Ако това, че харесвам секс ме прави курва, то тогава съм такава." Сега, ако знаете за какво става въпрос не поправяйте грешките, които със сигурност съм допуснала в цитата. Това ме изкефи адски много и все още търся сериала, от който е тази сцена.
Благодаря ви, че прочетохте поредният ми рант. И се надявам да не ви е омръзнало.
П.П. Но има и такива, които открито си признават, че са курви и това ги прави бадасс. Да, говоря за venmonster
П.П.П. Не казвайте на никого, но понякога тайно фенгърлвам по Вен. хД i know, it's embarrassing. 

2 comments:

  1. Ако правилно мисля, сериалът е american horror story, сезон 2ри. с:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за предположението, но съм гледала този сериал и съм много сигурна, че героите нямаха психични проблеми. хД Но все пак ти благодаря.

      Delete