Thursday, March 6, 2014

Хейа!


Ако по някаква случайност не знаете, името ми е Зинети. Това би трябвало да постави начало на блога ми. Не обещавам на никого, че ще съм редовна. Много вероятно е да не съм.
Обичам да се снимам, защото мисля, че изглеждам прилично. Не адски красиво или сладко, а просто прилично.
Занимавам се с фотография или поне си мисля, че го правя.
Малко, ама много малко, съм обсебена с аск.фм.
Понякога ми идва някакво вдъхновение от някъде и започвам да пиша поезия. Случвало се е цели четири пъти в последните две години. Пиша и истории, макар и рядко. Мисля, че пиша горе-долу добре. Сигурно си мислите, че съм много самоуверена. Ех, да. Малко съм самоуверена.
Не ме е никак страх от тъмнината, но клоуните ме ужасяват. Преди няколко години ме радваха, но след като започнах да гледам сериала Свръхестествено и започнах да виждам Сам Уинчестър в себе си, клоуните започнаха да ме ужасяват. Да, мога да използвам една дума поне пет пъти в изречение.
Гледам твърде много сериали и анимета и чета твърде много книги, и подозирам, че всичко това малко или много е повлияло върху моя характер и върху психическата ми стабилност. Не, не съм луда. Все още.
Мисля, че ме мързи да пиша повече, така че ще оставя това тук и ще се надявам поне един или двама да го прочетат. Всъщност не мисля, а знам, че ме мързи.

No comments:

Post a Comment